tirsdag 3. februar 2009

Siste tilskudd i guttegarderoben...


Her kommer bildene i feil rekkefølge etter min smak, men jeg skal vel bare være happy for at de kommer. Jeg har slitt med disse bildene i flere timer nå, så...

Dette er som sagt siste tilskuddet i guttegarderoben her. En fleecebukse til Heine-Tobias. Den er sydd etter et forandret mønster av lappebuksen i "Børnetøy du selv kan sy". Jeg har smalnet den med ca 2 cm på alle fire delene, begge delene foran
og begge bak.

Mange er nok overrasket over fargevalget mitt - blått, men jeg overrasker stadig... hehe... Alle stoffene er fra S&S. Eller begge får jeg vel si?! Både den blå fleecen og regnbueribben.

Ellers er det også første gang jeg applikerer. Eller det er løgn. Har applikert et fleecehjerte tidligere, men det var ikke særlig vellykket. Synes dette gikk veldig bra i forhold, hvertfall.

Om noen vil se action-pics kan det hende det kommet etterhvert. Heine-Tobias er hvertfall veldig fornøyd med buksa! Ikke det at DET er overraskende. Han er den perfekte å sy til. Han setter så pris på det han får, og viser stolt frem til alle og enhver mann hva mamma har laget. :)

Og er det noen som har godt syn ser dere kanskje de flotte merkelappene mine?! Det er nemlig sydd på en midt på ryggen
der. Brunt med gul skrift. Skal ikke skryte på meg å ha bestilt dem selv, da. Har definitivt fått hjelp til det... Hehe...







5 kommentarer:

  1. Så herlig denne ble!
    Klem, Lille-T.

    SvarSlett
  2. Forresten: Du må legge inn det siste bildet først for å få det i den rekkefølgen du vil... Det er skikkelig irriterende!

    SvarSlett
  3. ååååå...knallfresh!!! Jeg skal også til på en slik en til snuppen, spent på åssen det går. :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!

    Ja, Annemor. :) Jeg regnet egentlig med det, men gadd rett og slett ikke mer når jeg endelig fikk bilder i det hele tatt, men neste gang... Da håper jeg på bedre lykke... hehe...

    SvarSlett