søndag 5. april 2009

Foreløpig liste for vår/sommer-kolleksjonen...

Som sagt blir det nok noen endringer. Hvertfall med tanken på antall plagg. Det skulle i utgangspunktet kun være 5 plagg i denne oppfordringen om å lage egen kolleksjon, så vi får se hvor det ender til slutt, men her er listen så langt:

-Tunika/ topp fra Ottobre
-Firkanttunika fra Ottobre
-Ammetopp fra Ottobre
-Topp fra Burda
-Shorts fra Burda (dvs, kun delvis... Har ikke mønster for gravidshorts, så den MÅ endres. Dessuten tror jeg at jeg dripper lommer?!)
-Fleeceponcho fra AoH
-Tunika fra AoH (med utgangspunkt i den samme jeg allerede har sydd, og der er det jo en del endringer, og med enda fler endringer som kommer kan jeg vel snart si at det er eget mønster...?!?
-Mammanikkers fra AoH
-Mammatopp fra AoH
-Mammakjole fra AoH

De plaggene jeg kanskje er mest usikre på er kanskje de to nederste. Mammatopp og Mammakjole. De passer jo mens jeg er gravid, men kanskje jeg heller burde laget en type ammekjole som kunne brukes både før og etter fødsel?! Men vi får som sagt se...

3 kommentarer:

  1. Åhhhh! Jeg gleder meg til å se de ferdige resultatene!! :0)
    Kos deg med syingen. :0)

    SvarSlett
  2. Å milde.. jaja, du blir ikke arbeidsledig med det første frøken ! :)

    SvarSlett