mandag 25. januar 2010

Bursdagsgave...

Snuppa er inviteret i bursdag til ei i barnehagen imorgen. Første tanke var å sy en kjole, men... Jeg har aldri sett denne jenta i noe som kan likne på en kjole. Derfor måtte jeg i tenkeboksen, og ba om tips og råd inne på Sykroken. Dette førte til denne veska...

I denne veska kan bursdagsbarnet samle små biler, dukketing, hårspenner, ja, you name it! Denne passer til det meste i flere år, og gjenneom flere interesseperioder i barneåra. Håper Julie blir glad for denne!

Corden er fra Sømmelig (som lå i Nordahl Bruunsgt. i Oslo), Kitty-stoffet er fra JYSK, og mønsteret er kjapt printet ut fra eget hode.

3 kommentarer:

  1. Det var en kjempeflott veske!! Jeg sydde ei sukkersøt rosa toalettmappe til ei skikkelig guttejente, den bruker hun til å ha pokemoner, gormitere og bakugan i. *ler* Så en veske er det alltid bruk for. Alle unger samler jo på ting og tang. Selv gutta mine ville ha håndveske her en stund, men de slektes kanskje på mora og er ikke helt som alle andre. *storflirer*

    SvarSlett
  2. Hahaha... *ler meg skakk* Du er festlig, altså!

    SvarSlett
  3. Veldig lurt å sy en veske!! Den ble kjempesøt!

    SvarSlett