tirsdag 13. oktober 2009

Jeg strikker...

Ja, du leste riktig. På fredag kom min kjære sønn hjem fra bhg i en lys lilla strikkegenser fra lånekassa. Ikke bra nok med de tynne ullgenserene jeg kjøpte på 'NameIt' ifjor, nei... Altså, han trenger en strikkagenser i ull, og jeg, ja jeg bestemmer meg for å strikke en genser.

Største utfordring: Jeg kan ikke strikke!

Jeg har tidligere (for 3 år siden) strikket et Nøstebarnteppe. Helt vanlige rette masker, frem og tilbake, på store pinner. Ja, det var i grunn min strikkekarriere.

Jeg fikk min mor til å hive seg rundt og kjøpe 'Strikk til nøstebarn' til meg på lørdag, mens jeg selv dro og handlet garn, og nå er jeg i full sving med å strikke en ribbestrikket genser. Kommer med fler oppdateringer etterhvert. (Håper oppdateringen ikke blir at den ender som UFO...)

5 kommentarer:

  1. Fy, vad hemskt med inbrott! När hände det?
    Du får tipsa mig om bandet när du kommer på namnet :)
    Hur är det med er annars?

    SvarSlett
  2. I helgen ska jag träffa "svigersen"! Det är väl så ni säger det?!

    SvarSlett
  3. Så spennende!
    Sier svigers (uten -en) Så da går det bra med dere, tenker jeg?!?

    John Olav Nilsen og gjengen heter de. Kjempebra, men man må høre gjennom CD'en et par ganger først...

    SvarSlett
  4. Blir spennende og se genseren når du er ferdig! Synes du er flink jeg!! Heia heia!! :)

    SvarSlett
  5. Kjempespennende, vettu!! :)
    Tøffe lillepooh!

    Klem fra meg :D

    SvarSlett