søndag 10. mai 2009

Pea-Pod #7

For å fortsette gårsdagens sying kommer det litt oppdateringer her...


Glidelåsen endelig på. Stygg rufsekant er sjult med brunt skråbånd...


Og plutselig... Etter å ha sydd sammen de resterende sidene på veska, og gjemt stygge kanter med bånd, ja da var vesken ferdig og klar til bruk. Nesten så jeg angrer på at jeg lot fôret bli fôr. Det er jo så fint, og kunne gjort seg bra på utsiden av vesken også...

Men på en annen side er jo denne flotte, støvgrønne corden mer slitesterk og beregnet for å bli slept hit og dit av en distré mamma... Hehe...

(Og hvis noen lurer... -Ja, det er fremdeles både julegardinene og julebelysningen som henger i vinduet. Og på bordet der jeg har sittet og sydd, står sesongstaken min med fire påskegule lys...)

5 kommentarer:

  1. Takk... :)
    Ble ganske fornøyd selv, selv om det er litt smpirk å rette på...

    SvarSlett
  2. Den veska ble kjempefin, vennen!
    Gurimalla så flink du er. *Tilber*

    Tok ned julegardinene fra kjøkkenet før helga iom besøk av løytnanten ( de er litt nøytrale, da - røde med snøkrystaller! ) OG tok vekk påskepynten som sto oppsamlet klare for vekkpakking på den ene siden av skjenken.
    Ble vi skilt ved fødselen?!? *Ler*

    We,,. om det er i genene det sitter var det vel mammaen din og meg... Med tanke på alder!

    Klem fra meg :D

    SvarSlett
  3. Veska di ble kjempeflott!! :D Så flink du er!!

    SvarSlett