søndag 24. mai 2009

Stoff-raid...#2

I kveld har jeg vært hos Trollungen og hatt pizza og sy-kveld, men før jeg dro måtte jeg jo gjøre ferdig resten av de korterma trøyene jeg klippet ut til her om dagen...

Den øverste her er til Tutta, og er sydd i stretchjersey fra stoff og stil. Et er med søte blomster og dyr, ett er limefarga med hvite soler, og det siste er rød jersey.

Denne lilla er også til Tutta. Fremdeles stoffer fra stoff og stil. Blomstret viscose jersey, stripete bomullsjersey, og lys syrin ribb.

Siste her er til Propellus. Tenker han blir tøff i denne kortermaen som minner med om fotballtrøyer på slutten av 70-tallet... Rød ensfarga jersey, og hvit stretchjersey med rød elefanter. Alt fra Stoff og stil...

3 kommentarer:

  1. har du mønster til disse trøyene dine, de med kant nede? skikkelig tøffe!

    SvarSlett
  2. Fytti men disse digger jeg!Spesielt den øverste...!!Trpr jeg har noe blomstrete jersey fra en gammel t-skjorte...kanskje jeg skal la meg bli litt inspirert av deg:)

    SvarSlett
  3. Ha-ha-ha...

    Tenk om du skulle det...?!? Du er jo stor inspirator til alle andre... :nikke:

    SvarSlett